Happiiii! :D

Idag hade vi bara 1 lektion, vilken attans tur vi hade.
På matten fick vi reda på att svenskan var inställd. Efter svenskan ska vi ha skitlång rast och sedan klassråd. Men älsklingsanders lät sig ställa in klassrådet <3. Så vi slutade vid 09:30! Alla blev lyckliga och skrek och var såhär lyckliga:



Bli inte ledsen om du ej är med, jag bara gjorde några.
Glömde sätta ut namn på Mathilda, som är den blonda och på Frida som är den med typ "mörkbrunt" hår :D Glömde även Lisa. Hon är den med halsduken. HAHA senil jag är.


Men dum som jag är hade jag glömt plånboken hemma, vilket betyder att jag varken hade pengar eller busskort. Så jag stannade kvar med Tekla i skolan i 49949 år tills matsalen öppnade, vi typ satt vid datorn och gjorde egna quiz på facebook :>.
Sen följde jag med henne jättesnabbt till stan, och sen åkte jag hem.
Då spelade jag tvspel med mamma hela dagen, hihi!

Här kommer lite bilder där man ser min nya hårfärg lite bättre än gårdagens bilder ,eller förrgår, eller när det var :>

  

Jävligt fula bilder men nejdåååååå.
Ville bara visa hur det blev :D
Har även klippt min lugg, syns på bilden längst till höger. Lite iallafall.
HEJDÅ VA

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0