Tjolahopp! :D

Började med sovmorgon, gah. Bussen var fullproppad och det satt massa läskiga på den.
Jag stod upp hela vägen, wiho. Mina händer luktade skit från min handkräm, wiho.
Jävligt äcklig, men jävligt bra. Dom var inte gråa någon gång idag tackvare den!
Sen hade vi klassråd, den var ju jävligt onödig. Vi typ sa 3 ord och fick sedan sluta.
Sedan gick jag och Ida till videobutiken, eller vi hade tänkt så, men det var stängt :/ Så vi gick till tobaksboden istället och köpte dr pepper och äckliga juici fruit tuggumin med apelsinsmak. BLÄ? :')
Sen hade vi kulturhistoria, Vera var tydligen i göteborg, så vi skulle ha Ingela. Ingela var försvunnen så vi fick ha Ove. Ove försvann. Så jag och Ida jobbade utanför Sanna/Zanna klippte fagra pistoler och dödskallar till min uppgift.
Sedan hade vi lunch. Då gick vi till videobutiken, och denna gången var det öppet. Ida köpte äckliga
kaneltuggumin, men hon är besatt :(.
Sen hade vi sötesven i historia.<3
Han målbrottade lite <3. Frida tog ett jättefint kort på honom, åh vad ultimat.
Sen hade vi ödlekisse Linus och Engelska :D. Vi svalkade runt lite. Fint ordval.
Sen slutade vi.
Då satt läskiga på bussen hem.

Jag saknade Joakim idag <3
Här kommer en bild på det vackra.. jag är med också :/
Det var när vi bytte jackor (som kanske syns :D )



Heiiiidooo

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0