Tjolaho?

Hej!
Har typ inte varit inne på datorn i helgen, så skriver lite om den nu. :)

I fredags hade vi resursdag, så då åkte jag och Lovisa in till stan och köpte massa julklappar! :D
Sen åkte vi hem till henne och lyssnade på julmusik och dansade.
Jag hittade på en helt ny dans, som jag ska börja ge ut lektioner på hade jag tänkt mig he-he.
Det är min egen tolkning på hip hop. Japp, så är det med det.
Sedan så var vi helt slut, så vi gick och la oss.
Hade skitsvårt att sova, men sov väl lite smått i perioder.
Hade tydligen pratat massa i sömnen :(.
På lördagen sjöng vi singstar och spelade uno, sen skulle hon julpynta med sin mamma och
jag skulle möta Johannes i staden, så vi tog farväl.

Senare i stan gick jag och Johannes till julmarknaden på slottet och åt massa smaksaker.. :>
Vi gick typ dit för att äta :<. Jag köpte glögg och fudge, fast den åt jag upp direkt.. eheheh..
Sen gick vi in till stan och åt. Sedan for vi hem till mig och.. ja vad gjorde vi.. hade läskigt?
Han var min alkispappa typ :(.
Sen nu idag så har jag bara städat hela dagen. Det syns typ inget resultat, allt ligger bara lager på lager.
Julfikade lite också med mamma, pappa och syster :>
Lussebullar och pepparkakor.

Nu orkar jag icke skriva mer, måste städa :>
HA DET BRA, Å DE DÅ VA.
Hejdå :D

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0