Tjo

Halli hallå.
Idag var som vanligt första lektionen inställd. Denna gång blev det engelskan som var offret.
Då gick jag, Tekla, Ida, Joakim, Linnéa och Oscar till maxi.
Jag och Tekla övergav dom och satte oss utanför coop och spelade kalaha med några
jefla jordbollar.



Sedan kom Felix och Johannes från ingenstans och var lite sociala.
Men dom försvann snabbt som blixten.  :(
Lite senare uppenbarade sig Rick, Petra och Isac.
Det blev ett sådant klockrent citat.
Jag: PETRA HAR DU 10 KRONOR??
Hon: neej! alla har frågat mig hela dagen om jag kan låna ut pengar till dom men jag har inga!
Då kommer något random och bara: Ey petra har du 5 kronor?
Petra: NEJ :@.

De 10 kronorna behövdes för att åka såndär leksaksbil på coop som man åkte när man var liten :(
Men vi lyckades inte få ihop 10 kronor!

Sedan vandrade vi tillbaka och hade idrott!
Det var bajskul god jul.

vi gjorde någon jävla lianlek där man skulle svinga sig från en madrass till en annan.
Och sen ökade avståndet. Jag åkte ut typ i mitten :< :< :< .



Sedan gjorde vi massa styrketräning och skit.
Sånt är faktiskt kul :D:D:D:D

På rasten efter gympan gjorde vi någon cpvideo.
Jag trillar i den, men det ser fejjjjkkk utt. kiss


 

Sen hade vi histroia. Sven är fin.

Sen hade vi musik. Dan är fin.
Det är underbart roligt på musiken med Mathilda, hahh!

Sedan tog det slut. Det var fint.


Sen träffade jag kräkjävel och han följde med mig hem. Vilket jag ångrar.
Kräket är då Johannes :P
Är med honom nu.
Min syster är hemma <3
Hon är gudinna.se.

HEJDÅ


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0