HEHEHE

TJA Å DE DÅ VA. Idag började vi med teater (Y).
Vi gjorde vackra, men hemska, saker och sedan sagostund.

Efter teatern slutade vi som vanligt :D Då åt vi.
Då doppades stackars Oscars huvud ner i maten. </3
Dock såg han inte ut att lida..



Yuki blev ett överlyckligt dampbarn av det pch satt och skrattade och var överlycklig.
Typ fina lilla 3åring.<3

Idag kommer ett amandavardetinlägg!
Dock härmar jag henne jättedåligt.
Men jag och oranga dvärgen går iväg och gör en video varje gång hon ska gå på toa så :<
Någon gång får man väl ladda upp det också :D?

HAHAH FIN BILD DET BLEV INNAN MAN TRYCKTE PÅ PLAY XD



"borde nog tagga ner på att säga m men det går inte"

Jag knackade på en toadörr och frågade vem som var där.
Det var någon i 3an på estet. Vi pratade jättemkt mellan dörren :(
Sedan kom hon ut från toan, det var underbart.


Efter skolan väntade jag på att Lovisa skulle sluta, då gick jag och lekte med Tekla<3
Vi typ låtsades skjuta massa... Vår svenskalärare såg när Tekla låtsasskjöt mot henne ._.
Hon bara: "ÅME TEEEKLAA"
Sedan lekte jag med Lovisa :D
Vi lekte i staden :) Och vi åt på kinaresturang :D!

PUSS HEJDÅ. Hoppas ni drömmer om nergrävda humlor i amazonas


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0