Gårdagen och dagen idag!

Till dom som inte kan läsa rubriker: Jag ska skriva lite om min dag och min gårdag.

Kan börja med att säga att jag älskar min klass mer än typ moskva.

Hade knytkalas igår. <3
Här kommer lite bilder till er som var med:

Vi började med att vara ganska få.. Och sedan kom allt fler och fler!
Och fikahögen ökade regält.
Sedan försökte alla köpa sig in i fikagänget genom att köpa saker i kiosken.
Och ALLA jävlar köpte banancolor, så vi hade typ 40 stycken :(

Och stackars Ebba fick sitte ensam och fika :(

         

         

         

         

På sista bilden dansar vi till "klappa händerna när du är riktig glad"

Och här kommer en bild på "hela" gänget: (vi var typ massa fler i perioder)



Sedan hade vi svenska och datorkunskapsprov, och sedan var jag med Felicia.  :)


IDAG CYKLADE JAG TILL SKOLAN! Swish, tog 46 minuter ungefär.
Sedan hade vi teater. Jag och Mathilda äger alla. <3

SEDAN Var det dags för knytkalas igen. Här har ni två gruppfoton till..
Ser ni ove på den första? :L





Den sista tog jag bara för att alla var så fruktansvärt fula.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: linnnnnnn

jag är fan ashet på de båda sista bilderna! 8)

knytkalas ftw asso!

2009-11-26 @ 23:34:51
URL: http://bajs.är.gott.nu

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0