Hejdär,

HEJ! IDAG HAR JAG VART ASROLIG! JAG HAR DANSAT DEMONICA OCH BRÅKAT MED DVÄRG OG TAPETIC
För de som inte förstår internspråk och dess vackra stavelse, berättar jag det även på svenska.
Hej. Idag breakade vi på streetdancen. Det var chill. Jag var inte med så mycket för det var massa knäböj och skit :( Ska btw till sjukgymnasten 2 gånger i veckan i framtiden för att träna upp mina knämuskler, höftmuskler och lårmuskler. Hade tydligen "strama oflexibla muskler." Det förklarar väl min ovighet.) Men han sade att jag var cool ändå. Kanske inte. Men typ mystiko att det var bra jobbat på lektionen. K bry.
På das Ove-lektion gjorde jag klart mitt påskkort i flasch. Hade nog lagt upp om jag orkat. På tal om det orkar jag inget idag. MER OM DET SEN? Stimmade skitmycket på lektionen. Lisa erkände fruktansvärda ord, tex underbyxor, som förstört hennes barndom. Sanna masserade mig och det var skönt. Fatta. Jag. Tyckte. Massage. Var. Skönt. OMÖJLIGT. Ida var btw skitkort som vanligt idag.
Jag gav en häxa till Joakim idag. Han blev såå glad.
Det har liksom varit en fruktansvärt bra dag idag...
...tills; Jag kom hem. Vad hände? INGET. Vad gjorde jag? INGET.
Så tråkigt.
Eller okej, fixade klart pa-rapporten men hur kul var det?
Kollade på reprisprogram.
Min favorit åkte ut i sveriges mästerkock.
Orkar inte åka till ica och köpa naturgodis / ingredienser till mystisk kakelse.
Det tar ju typ 89 evigheter att bege sig ut i snöstormen.
Jag ska aldrig mer gå ut.
Jag ska leva som i ett akvarie.
Jag kan inte komma ut utan att dö, men folk kan komma in ett tag.
Då slipper jag skolan.
Jag vill inte skriva mer om det.
Iallafall. Jag har tråkigt, jag vill baka, jag är överaktiv, jag vill gå ut (inte dubbelmoral nej). Men jag orkart inte. Inte ens vara överaktiv.
Hasta la vista likkista.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0