Motorstopp 8 gånger :(

Hej bloggen! Idag har varit en mycket lyckad dag! :D
Dagen började med sovmorgon. När jag kom till skolan var typ inga där, men sen hittade jag Mathilda och efter det öste folket in :D! Första lektionen var bild. Eftersom jag var sjuk i måndags behövde jag jobba väldigt effektivt, men jag kom tillslut ifatt. Jag vek papper, mätte, stack hål på papper och hann även börja sy i pappret ;)! Cool.
Efter bilden hade vi lunch, "kolpudding" var det (köttfärslimpa, potatis, sås och.. kycklinggratäng?). Sen hade vi engelska och fortsatte med att översätta Hurricane. :). Sen hade vi kulturhistoria. Vera var tydligen sjuk så vi fick ha Ingela xD!
Efter skolan träffade jag Joakim och Johannes i typ 2 minuter och sen åkte jag med pappa när han hämtade mamma :). Vi släppte av mamma och åkte ut och övningskörde! Jag fick motorstopp 8 gånger :S :( :$!!!!
Eh fula bilder på mig :S

När jag kom hem gjorde jag kompendier och det gör jag fortfarande :)! Fast jag kan inte göra det klart för jag glömde min guldpenna i skolan :'(!!!!!!!
Ajaaa hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-16 @ 19:21:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0