Hej blogg.

Dagen började med en bildlektion, där jag hann måla klart min "fina" bild :). Efter det hade vi jävla matte. Vi spelade plump (hette det så?). Sen fick vi fylla i en enket om hur vi tyckt kursen var. Man skulle även skriva något positivt och något negativt. Skrev inget bra, utan bara att han borde ha lite mer inlevelse på genomgångar för han är så jävla tråkig så man inte orkar höra -.- .
Sedan åt vi. Jag har antagligen aldrig ätit så mycket som då. Ångest.
Sen skulle alla kolla på triaden, men det var pisstråkigt så jag och Ida stack. Malin hade tydligen varit utklädd till pippi långstrump.. lite sorgligt att missa. Menmen.
I stan mötte vi Sigrid, så vi gick med henne :D



Jag köpte: En tandborste med 5 myror är fler än 4 elefanter, en muminprynad, en limegrön älg, en legogubbe, en skjorta och två pennor.



På bussen hem mötte jag Eric "Granne" och hans läskiga vän. Jaojao, alltid lika trevligt att träffa honom.
Nu skall jag träna lite och glo lite och deee dååå vaa.
Hejs.


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0