Leos lekland, flytt osv!

 
Hellu, jag har inte skrivit på ca en månad för har haft massa att göra :D ! Har typ inte haft datorn på sen dess tror jag inte. Den suger och laggar så det går knappt att blogga.. Simon ska försöka fixa min dator så hoppas det funkar. Aja. Sammanfattar lite fort (som vanligt ;D )
 
Alla hjärtans dag firades i Linköping på hotel :D!

Det var asgod hotelfrukost och lyxigt rum, mohh!
Dagen efter gick vi och bowlade :* Jag förlorade stenhårt.
Jag och Simon följde med Karro och hennes kompis barn till leos lekland :D! Simon fastnade i hopptornet.


Jag har även blivit 50% Linköpingbo:D Det är göööött, flyttar helt typ i april
Överrörlig katt typ
Vart hos vårdcentralen. De hade som vanligt inga svar.

Jag har även vart massa massa i linköping och blivit moster till världens finaste lilla Tuva <3
 
För att fira Simons födelsedag en månad senare så åt vi på ming palace och sen gick vi på bio, massa mys. Simon är bästhäst :D<3 fick honom att klippa sig så han var inget monster längre utan extra söööt!
Tänkte ladda upp en bild på tuva och en på fina Simon, men det går inte nu för blogg.ses uuuger apa.


Kommer börja blogga mer i framtiden för blogg verkar inte lagga så fruktansvärt mycket längre :) , (bara extremt jävla hårt) Iallafall kommer jag nog skriva mer än en sammanfattning i halvåret, men när jag flyttar till linköping kommer jag inte ha några kompisar så blir nog mycket tid att blogga när Simon är i skolan eller med sina kompisar :S :( :D
 ,
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0