Test

Här sitter jag på kvällskvisten och har lite tråkigt,känner mig smådålig.. Haft migrän halva dagen idag så nu är jag rätt slut. Hoppas jag mår bättre imorgon, ska jobba då! Kort tur på kvällen som tur är. Jag kollar just nu på mannen som talar med hundar, men tänkte göra ett test woo :P
 

ö v r i g t

Vem var den senaste du pussade? – Simon ;)
Hur många kill telefonnummer har du inlagt i din mobil? – 11
Hur många tjej telefonnummer har du? – 29 
Gillar du nån nu? – Jajamensan :)
Vad gjorde du inatt? – Sov som en stock! 
Och i förrgår natt? – Sov med Simon :)
 Vad gör du innan du ska sova ? – Kollar lite på TV, dricker te, typ :)
Kan du prata med din mamma om allt? – Ja!
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Ja!
Såfall hur tog dom det? – Just nu vet jag inte? Är liksom ung, har ingen fast inkomst osv :P?
 Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Ja, haha? Hade börjat gråta eller vadå?
Choklad eller glass? – Choklad! Fast glass äger också! 
Stövlar eller sneakers? – Sneakers
Kjol/klänning eller jeans? – Klänning.

f a k t a

Hårfärg: Blond
Längd: 169 cm
Frisyr: Vanlig
Ögonfärg: Blå som ibland är gröna
 Skostorlek: 38
Humör: Okej.
Vänster eller högerhänt: Högerhänt.

T i o s a k e r o m d i t t l i v

Har du nånsin varit kär? – Ja!
Tror du på kärlek? –Ja.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Nja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Ja..
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? –Jag hoppas inte det, även om jag tagit fel beslut på vägen vissa gånger.
 Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Näe tror inte det :)
. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Ja det brukar jag vara, tar alltid jättelång tid och känner mig rädd och osäker innan jag fattar det beslutet.
 Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Nej, men ett intresse kan väl byggas upp.

Tio saker Det där eller det här

Kärlek eller rik? – Kärlek!
Vin eller öl? – öl, men inget av det.
Dag eller natt? – Dag
One night stand eller förhållande? –Förhållande
Tv eller internet? -TV
Pepsi eller cola? – Cola lätt.
 Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Hemmakväll!
Färgfoto eller svartvita? – Färgfoto
Telefonkontakt eller face to face? – Face to face haha

T i o ”H a r d u n å n s i n”

Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Njae man har väl vart ledsen och tänkt tanken men aldrig någonsin har tanken varit seriös.!
 Har du nånsin gjort något du ångrar? – Vem har inte det
Har du hoppat bungy jump? – nej hu.
Har du nånsin varit med i en olycka? – Ingen riktigt allvarlig men lite småsaker, men har ju vart med om krock o sånt :P
 Har du nånsin ätit en hel tårta? Nej.. VILL
 Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – ja
Har du nånsin gått på bio ensam? – haha nej vad tråkigt
 Har du nånsin tyckt att världen suger? – ja

T v å G r e j j o r

Har du någonsin blivit jagad av polisen? – JAA hahah när de trodde att jag vart med och misshandlat en ;O?
Sover du helst själv eller med någon? – Helt med någon!

S k u l l e:

Skulle du vilja vara längre? – bryr mig inte så mkt.
Skulle du vilja kyssas nu? – Ja det är väl aldrig fel.

K a n:

Kan du röra på öronen? – haha jaa
 Kan du slicka dig på näsan? – Nej :/
 Kan du kolla i kors med ögonen? – är proffs!
Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja absolut :)!
 Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – neeej typ inte 3 minuter.
Kan du va på en fest utan att dricka? – Jaa
Kan dina vänner lita på dig? – Jag hoppas det
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Ja
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Ja

H a r:

Har du pussat någon som är fyra år äldre? –nej
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – ja
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Ja
Har du blivit påkommen när du har haft sex? – Ja

V e m:

. Vem älskar du? –Några styck
Vem är den bästa artisten/gruppen? – Håkan Hellström såklart!.
Vem pratade du senast i telefon med? – Min saknade Simon.
 Vem är snällast i världen? – Ingen aning!.
Vem vill du prata med nu? – Simon
Vem sov du senast med? – Simon
Vem vet allt om dig? – Familj,Johannes, Lovisa, Ida!


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0