Lite besviken.

Skulle ju kolla på en bil idag. En audi a4, vilket är bilen jag helst vill ha. Det var typ säkert att vi skulle köpa den, men pappa fick ett sms imorse
att den blivit såld. FAN! Kommer upp typ 1 billig audi a4 i veckan å de flesta är allderles för långt bort för att kunna åka å kolla. Så kommer få vänta aslänge. visst, volvo s40 är intressant med, men just att man var inställd på det. Å att vi inte kollade igår som vi hade tänkt från början! Då hade den säkert vart min nu! Men istället behöver jag ta tåget till linköping imorrn och har ingen plats till att ta med playstationet vi fick låna av mamma å pappa, så kommer ha bajstråkigt när Simon är i skolan.
 
bajs på denna dag och bajs
hejdä

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0