En tur till öland!

Hellu! Idag sov jag "gott"! somnade vid 01 å vaknade 08.20, sov hela natten! Fortfarande inte utvilad, men känns bättre än att somma vid 02, vakna flera gånger å sen vakna helt vid 07.
 
Idag åkte jag iväg till öland för att träffa Johannes! vi gjorde dock inte så mycket, det stackars knytet var sjukt. Men det är trevligt att träffas iallafall! Vi såg på bates motel, en ny serie som är typ som psyko, om någon ej visste. Tycker den verkar jävligt bra, men lite småseg. Tror dock inte att Simon kommer vilja fortsätta följa serien med mig så aja.. 
Måste fixa en ny header till min blogg å kanske lite nya färger... Färgerna har vart där sen bloggen skapades, så börjar tröttna.
 
imorrn blir det att åka och titta på en bil i blekinge, sen bara ta det lungt och slappa med mamma och pappa.. Å kissen såklart!, saknar ju dom så mycket när jag är borta :-D mamma å pappagris är jag.
 
GOD NATT DÅ
 

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0