Sjuk

Hej.
Jag mår dåligt, var krasslig i 8 evigheter, men nu är jag sjuk. Men vad gör jag för att fördriva tiden? Jo först och främst så är jag rätt otrevlig mot alla jag känner känns det som, utom nu ikväll. Förlåt om någon tagit illa upp, men jag har varit dimmig i huvudet. Sen för att fördriva tiden bättre ser jag på criminal minds. På tre dagar har jag sett 31 avsnitt á 40 min (1 ½ säsong), dvs över 20 timmar. Jag har även frossat glass och andra synder. Såhär ser min bästa tid av sjuka ut:
Verkligt slappjazz.
För att visa att jag inte lever i depression som det kanske verkar som, laddar jag upp en bild på en väska jag köpt för att förtränga min förra. Den slår inte den förra, men den är ok.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0