HEJ IGEN?

Hej! Det var ju inte länge sen jag skrev här eller så.. Men var mycket i skolan nu i slutet, sen pubrunda, bal och student. Dessutom har jag börjar jobba på guldfågeln arena samt gått och blivit sommarvikarie inom hemtjänsten i borgholm, vilket är superjättekul men väldigt nervöst. Har haft mina gå bredvid gånger nu och 2 utbildningsdagar, men det ska gå bra! :D
Jättesnygg bild från pubrundan ;)
Jag och älsking (jätteglada) på balen :)
Studeenteeen! och ja jag har latmasksjukan och orkar inte rotera bilder.

Två btw-grejer: Det var midsommar igår. Jag jobbade och sen sov jag <3 åh vad skönt att inte göra något och bara vara ledig. Jag ska kanske kanske kanske göra en ny header vettniiiiiiiii.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-28 @ 14:35:38
URL: http://forum.modekampanj.com

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0