SJUK

Hej där!
Idag är jag sjuk. Det har jag väl egentligen vart sedan i onsdags, men jag var en kämpe då men det lyckades jag inte vara nu.
I onsdags fick jag reda på att jag ligger på MVG i rörlig bild för tillfället och att jag kommer få VG, möjligen MVG i måleri.
Jag däckade på tre datorstolar och försökte ta kort på det, men det blev nån jävla ljus "modellbild" med asfjollig min. Men ni fattar ändå. YO POSER typ.
Efter skolan åkte jag hem till Lovisa, det var tänkt att jag skulle sova där och att vi skulle bada tunna med ansiktsmask och hårinpackning. Vi nödlöste frakten av hennes cykel.
(vi knöt massa snören och sånt så var inte lika riskfyllt som det ser ut)
Jag åkte hem på kvällen istället för att sova där eftersom jag mådde så jävla dåligt.

I går (torsdag) Var jag också sjuk, men vi hade inga lektioner då ändå så det gjorde inget. Såg istället på project runway, biggest loser, lyxfällan, top model osv :I.

Idag är jag med sjuk dårå. Skulle redovisa jesu lampa idag, men tyvärr :'( Var ju så nöjd, men nu får resten av gruppen fixa redovisningen.
Ska snart steka fiskpinnar och sätta mig vid tvn idag igen och se på samma saker<3
Puss och paj lingonhaj

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0