Mineralsmink!

Min syster ringde idag till min mor med en fett billig sminksida som fynd. Jag hakade på och vi beställde tillsammans. Allt är mineral, tillochmed läppstiften.. fast eyelinern är dock inte mineral, men vafan den kostade 15 spänn!
Concealer. Tänkte köpa en borste till den med men den kostade mer än själva concealern, så nej tack.
foundation så jag blir kräfta (haha nej jag bara skojar, rouge)
Min gamla vanliga färg, ho! Använder ju alltid läppstift så kan väl vara bra att vårda läpparna med mineraler istället för att förstöra dem.
För att inte alltid vara knallig om läpparna, typ om jag ska jobba och dylikt, beställde jag ett neutralt också.
Eyelinern var då som sagt inte mineral men kostade bara 15 spänn xD
http://www.eyeslipsface.co.uk/ heter hemsidan! Fett billigt

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0