Idag och igår

Hej blogg! Snygg bild här över va? Orkade inte betala 22 kr för att få bort camwow texten / beskära bilden zåå det får gå bra ändå. Till att börja med ska jag säga att Lisa va i skolan igår. Hade saknat henne mycket.
Ove sa att han trodde att en grej var en jultomte. Förjävligt.

Efter skolan gick jag på stan med Lovisa. Skulle köpa ett mobilskydd men deras kortläsare var så jävla dryg så jag fick det tillslut gratis <3. På kvällen tränade vi easyline, så jag har träningsverk.

IDAG DÅ!
Ja jag har träningsverk idag då för den som inte fattade raden över. Idag hade vi musiklektion
Vi hade betygssnack i sju evigheter. Han visste inte vad jag skulle få för betyg, hoppas zå på MVG :'(!
Sedan hade vi klasstid och den höll på i ca sju evigheter så tillochmed Britten (vår lärare, till mina tusen fans) började tröttna. Sedan åkte jag hem och åt ost och skinksallad. Den blev god vettu. Jag kollade samtidigt på biggest loser och lyxfällan och sånt. Grät åt nästan allt, men det gör jag alltid när jag är ensam :I.
Sedan gjorde jag en filosofiuppgift i ca 7 evigheter, ne men ca 5 timmar. Den blev rätt bra tror jag. skönt att ha den klar.
Just nu känner jag mig såhär:
Det vill säga; Kräftig i ansiktet, röda strumpbyxor, vitt linne, skitstark, asont i magen och trött. Och äcklig, men snäll och cool.

Hasta la vista, kramp

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0