IDA KOLLA BILDERNA LÄNGST NER

Chacha!
I fredags breakdansade jag och skadade mitt knä, mer om det senare ;)! Sedan åkte jag hem till Johannes och kollade på happy feet :D På lördagen åkte jag in till Lovisa och sov där. Vi hade lagade kycklingtacos och sen hade vi ansiktsmask och badade tunna ;)
Är inte så van att posa i ansiktsmask och badrock. Men iallafall. På söndagmorgonen åkte jag hem og sedan kom Johannes. Vi hade nämligen vart tillsammans ett och ett halvt år igår och det firade vi med trerättersmiddag och sedan bio. Vi såg the girl with the dragon tatoo, den var nog bättre än den svenska tror jag nog, så det blev jäkligt lyckat :D! Idag åkte vi litte bil
Jag skjutsade honom till bussen och åkte sedan till vårdcentralen. När jag kom till skolan höll klassen på med fotografering. Ida välte en vägg men vägrade bli fotograferad, så jag fejkvälte den.
Vi tog poträttbilder, jag tog på ida. Här kommer två ;
Medljus och motljus hooo. Ska redigera bort bakgrunden på den vänstra.
Jag ska nog starta fotoblogg. "FOTO ME IDA""""""

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0