A Long time ago

Alltså, det var typ århundranden sedan jag bloggade, vågar nästan säga att det var arton evigheter sedan. Det märkvärdiga är att jag tydligen fått ca 4 (Ja, ett stort tal att skryta om) läsare om dagen +/-. Frågan är vilka som in i satan går in på en död blogg?
Men iallafall, saker har hänt sedan senast. Så vi gör en liten tidslinje. Uppdaterade senast i november, men min tidslinje får börja lite innan det, för det händer inte så mycket i mitt liv, hoo.
Jag har haft loppmarknad och tjänat fett mycket pengar (seriöst, vi fick 1000+ kr var för skitsaker?)
Jag har kämpat i regnet för att kunna gå på toaletten, på en danmarksresa med klassen.
Jag har haft mitt time of my life; halloween med Lisa mf. på Palace :D
Jag har lekt med den traditionella stammen. Marcus och Linnea var också med, men en agerade fotograf och en var osynlig.
Jag har varit i ullared och legat bakom kalmar ff turnebuss på ditvägen. De åkte också till Ullared. Bussen hade vart uthyrd.Trist!!"! :S
Jag har uppträtt på marching for life med bland annat molly sandén :I
Jag har varit på UF-mässa som gick åt helskotta
Det var julavslutning.
Jag har lagat mat med Lisa och Ida MUMS
'
Det var jul. Jag fick bland annat en iPhone <3<3<3
Jag har nyårsförfestat i en random lägenhet i funkabo.
Men sen drog vi till Palace.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0