Världens sämsta halloweenahjärtans dag.

Allt började igår...
klippte lugg...
såg Johan Mulak på coop...
Men han såg inte mig....

Tog en förbaskat vacker bild idag när jag "pussar Frida på kinden!"
Nu till det läskiga qwerty : Jag kunde inte säga alla hjärtans dag, utan jag sa halloweenahjärtans dag flera gånger :(.. så nu heter det så. Filmkunskapen spårade ur totalt, vår lärare var febrig och yrslig så stackars Ylva fick hjälpa henne med allt <3
På fotolektionen hände det värsta :'( Jag slog Linnea med ett objektiv och hon började nästan gråta :'( Det blev helt tårigt i ögonen.
Hon fick en bula med ett vitt streck i :(
Min modell Ida Engman (tromodels AB) visar upp mitt mordvapen :'( Jag trodde att Linnea skulle avlida :'(
Så ledsen blev jag och då är man verkligen ledsen.

Inte nog med allt detta fasansfulla så gick min bil sönder SOM VANLIGT när jag skulle åka hem till Johannes. Jag tyckte det började lukta bränt och när jag stannat för att tanka gick inte bilen igång. Som tur var hjälpte några på smålands motorcentrum mig att flytta bilen till en parkeringsplats :I Var kamrämmen som gått sönder men det var tydligen de förra ägarna som slarvat med det så det var inget mordpåhitt av min bil utan skadepåhitt av de förra ägarna.
Allt detta ledde iaf till att jag inte fick träffa min älskade pojkvän på halloweenahjärtans dag :(! aja, vi träffs via telefon, och vem säger att man måste fira halloweenahjärtans dag med sin käraste, istället för att mysa med mami papi og katt? :D

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0