Tummen upp og ner

Hej bloggis. Idag hade jag somsagt nationella, MaB, och matlagningsprov. Nationella kändes helt okej och på matlagningen fick jag vg. Är väldigt nöjd med upplägget och tyckte det var gott :). Hon åt rejält av min chokladmousse och berömde den massa, så det blev jag stolt över :)!

Jag är btw sjuk igen. Ska ta det lugnt nu så jag är frisk när jag ska jobba på fredag. Ska vara med Ida imorgon, men får säga att vi måste ta det lugnt. På torsdag blir det att inte göra någonting. Eller betala körskola och hämta ut böcker, men inget annat. På fredag blire läskigt och sälja bär! Men det är chill.
Ska btw laga min cykel / köpa en ny billig skit. Måste börja röra mig lite, speciellt nu i sommar när jag är så uppbokad *skryt* (ne inte skryt) så vill jag ändå få motion och solbränna, så får bli att cykla till jobbet. Är ju ändå 2 mil tur och retur.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0