Nu är det dags igen!

Nej nu känner jag att det är dags att börja blogga igen :) Så här kommer lite kort (eller det blir nog långt) om vad jag gjort i helgen. Okej, väldigt långt blireväl. Så kan säga vad det handlar om :) Först är det påskfirande, sen är det promenad med Johannes, sen baka och laga sushi med Lisa, sen Idas pörti och sen Idas pörti 2.
Jag har firat påsk med släkten! :) Och bara för att stackarna Felix och Ida inte kom med på denna bild, kommer en ny här:
Här är snyggisarna. Som ni ser är det äggkakor på brickan. De bakade jag :) Och så åt vi mumsmumsig tårta som Maria bakat:)
På kvällen kom Johannes också, så spelade vi kubb :)! Mitt lag vann alla gånger :').

Dagen efter for jag och Johannes till köpingsvik och promenerade lite :)
Vi tog många fina naturbilder och sånt, men jag orkar inte ladda upp så många :O

Jag sov hos honom, och sen åkte jag till Lisa!
Vi gjorde tårta och lagade sushi ;)
Vi tog också massa naturbilder och sådant och även här orkar jag inte ladda upp något.

Dagen efter IGEN åkte jag och Lisa hem till Ida för att fira hennes födelsedag i förskott.
Vi gick till skälby och grillade :)
(det är tydligen såhär man ska posa på pörtibilder)
Var massa bråkstakar där.
Tog en jävla snygg bild också. Som alla fotografer: Neg, denna bild är min. Använder du den grillas du och jag har COPYRIGHT (skriver de det för att låta coola?)

Dagen efter, igår då, fyllde lilla Ida 18 år :D GRÖTTIIIIZ! Jag var hemma hos henne med min familj, men jag hade inte min kamera med mig så inga bilder kommer, utom denna bild på mina priser jag vann:
Åh groda. <3

Jag tror det var allt, annars kommer väl ett inlägg till :)
POZz

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0