En dag av töffhet

Hej bloggis! Jag kan börja med att visa hur jag såg ut idag. Vi tar tre bilder. En där man ser mitt ansikte och en där man ser ringen.
Skitbra bilder. Fråga ej om vart mitt ena ben på högra bilden är, för det vet jag inte.
Dagen började med samhällskunskap, chill.  Såg någon som pratade om att vara diplomat i afghanistan och sen gjorde vi en sammanfattning på det. Chill. Fick även tillbaka ett prov, och jag hade fått högt på det, chill. Fick reda på att jag har vg i ämnet, chill.
Till lunch vare pyttipanna, men kön var för lång, så blev vegetariska, vilket var krämig pyttipanna. Tydligen. Jag hostade och en utvecklingsstörd härmade mig. Sen hade vi klasstid och det var chill. Efter detta skulle jag egentligen ha slutat, då klockan var tolv, men jag väntade på Ida, då hon hade form, som skulle sluta vid typ fyra. Men hon gick vid tre. Under tiden svarade jag på 31 samhällsfrågor samt en fördjupningsfråga. Händigt. Vi gick till maxi sen och köpte lite till Jenny challenge. För de 0,1% som läser min blogg och inte vet vad det är, är det en utklädningstävling och vår klass ska vara gamlingar. Sen köpte jag saker till Johannes och mamma som jag inte kan lägga upp på bloggen då de läser den. Jag upptäckte att min mobil var borta och fick panik, så vi gick till skolan och kollade och den var som tur var i mitt skåp. Sedan gick vi hem till Ida och såg på wallander- mastermind och wallander - byfånen. Vi käkade även max och drack root bear. Här är hennes snygging till katt, som yoda.
Han blev lite ledsen när man gjorde så. Nu ska jag sova! NATTI <3 puz. Tröja färg katt hammare jokersko.

Kommentarer
Postat av: mister holgerson

chill...

2011-05-19 @ 12:34:08

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0