Matlagning ;)

Matlagning ;)
Vi skulle dekorera med potatismos. Lisa typ "vi måste sticka in den längre i plastpåsen" jag typ "nejnejnej" *splaff* Så hände detta:
Det blev typ blodigt och hudigt när lillan tog av den.
Såheaaar blev våran mat. Fiskgratäng med vitvinssås. Ärti pärti. citron. Dill.
Krän och mjölk.
Citronsaft.
Chill.

Jag är hos Johannes nu. Skulle åkt till mormor och morfar men dom tyckte vi skulle ta det på lördag istället. Då hinner jag måla en bild till morfar :)
Johannes målade en jättesöt armmålning. Utom hakkorset då. Ignorera det.


Kommentarer
Postat av: Emily

kan tänka mig det! Men tänk om man varit proffs ;) Drömma kan man ju iaf!

God fiskgratängen såg ut :D

2011-03-08 @ 21:14:24
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Victoria

SV: För att det är fint haha ;)



PUSS&KRAM

XOXOXO

2011-03-08 @ 21:27:54
URL: http://meely.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0