TJAAAH!

Inte orkat blogga så mycket. Ovanligt? Nej. Här kommer lite bilder som visar vad jag gjort på ett bra tag, då jag inte orkar skriva så vidare mycket.
Jag har sett Lovisa bli stucken av något äckel och få ett jättesvullet finger.
Jag har fått massa snygga glassar gratis!
Jag har köpt en cykel och så har Johannes med. Så vi cyklade till slottet och fikade :)
Jag har varit på filmkväll och spelat buzz.
Jag och Johannes cyklade till rafshagen för att bada och spela minigolf. Vattnet var pisskallt som ni kanske ser på bilden.
Jag har sett apor på jobbet...
Umgåtts med Johannes, hans syster och hennes man. Barnvagnen var till Johannes. Nee till lilla Svante som också var med:D

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0