Mulak.

Först bild, chill. Vi undersökte olikheterna mellan våra olika ansiktshalvor. Jag upptäckte att hela min högra halva och allt där på är större än den vänstra, utom munnen som är mindre. Sen hade vi svenska. Skrev om hjältar. Skrev om hjältars död. Onda sagor. 1921.  Sen hörde vi novell. Den reflekterade vi. Chill.
Nu äre lunch. Jag och Ida sitter vid datorn. Det var läskigt att få dom upplåsta, vi frågade John Mulak. Klockan var 11:40, vi ska ha honom vid 12:25. Han trodde att vi började då och var påväg mot klassrummet. Stackars. Ida sjunger eminem och typ highwaymens nu :( Nu är det samhällskunskap och sen matlagning, fatta lycka. Sen ska jag åka hem till Johannes. Vi ska knappt vara denna vecka förvånadsvärt nog. Bara idag och i helg. Vi får la testa hur normala par är. Lite sorgligt.
Jag ser estet 10 härifrån. Dom borde bli lite mer estetiga. Man har alltid en tjejkille och en killtjej, en tant, några jobbiga överesteter, några alternativa, några fjortis och några normala. Dom följer inte reglerna, skärpning.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0