Klagomål och lackande bara

Sov inte igår natt, sov knappt inatt, jätteskönt. Hoppas på att få sova ut inatt. Känner mig bara lack på allt när jag inte sovit. Såg på mord i sinnet innan vi gick och la oss, jävligt bra faktiskt.
Ska kanske bli bjuden på bio ikväll med Johannes, för jag har ställt upp så mycket typ. Fast det går ingen bra, så vi får se hur det är med den saken.
Jag har även jävligt ont i magen, både mens-ajajaj och vanligt. Blä eller vad. Ja, jag är väldigt negativ till allt nu, och väldigt klagosam. Men jag är ledsen oki? Synd om mig nu. Kanske inte. Men jag vill sova, men då kan jag inte sova ikväll. i-lands problem. Löst nu. Får vara vaken. Kan ändå icke somna.
Shit jag borde skaffa ett liv. Har jag någonsin klagat på bloggen innan? Icke. Blä jag är hungrig. Käka nu. Nä Johannes duschar. Han luktar gammal gubbe, typ, han har inte duschat på typ 3-4 dagar, för han varit lat och sedan sjuk. Det är inte okej. Käka sen. Fil och flingor. Hejdå.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0