Bion vald!

Nu har vi bokat bio! Vi ville egentligen se "The town", men den gick inga bra tider, så vi valde "Tron legacy" istället, verkar absolut inte lika bra, men verkar absolut sevärd. Så vi får se vad jag har att säga om saken imorgon! Johannes är btw och köper chips på macken nu (hehe, vi var där och köpte godis för typ en timme sen, inga kommentarer, vi skyller på att det är helg) så han kommer väl hem lagom till att criminal minds laddat klart, så ska vi glo på det hela kvällen. Btw, fan vad skönt att byta kläder idag, har haft samma jävla kläder (utom underkläder) i 4 dagar nu, eftersom jag fick stanna 3 dygn hos Johannes, när jag bara skulle stannat 1. Ja det var ju skoj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-09 @ 08:48:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0