Idag.

Först hade vi form i typ 3 timmar och tre kvart. Vi gjorde klart våra grupparbeten och redovisade idag. Såhär blev min grupps resultat:
Dessa två gjorde jag, eller jag gjorde den döda helt själv och den ledsna gjorde jag och Fanny tillsammans, men jag målade och satte på hår:
Vi kom på en historia till våran bild. Den döda heter Conny. Den ledsna heter Emma-Stina. De skulle träffa varandra, men då kom skurken Roger Dåre (Skurken i bakgrunden) och trodde att Conny var en alien. Han försökte få Conny att åka tillbaka till mars, Conny fattade ingenting, men då trodde Roger att Conny försökte attakera så Roger sköt honom i självförsvar. emma-Stina ser detta och springer fram och sätter sig och psykar ur totalt, hon gråter och drar av sig håret. En tant kommer förbi och ser.

Sen hade vi matte och engelska. Jag ritade en skitsnygg bild på engelskan i photoshop om någon bryr sig. Nu sitter jag hos Johannes och väntar på att han ska duscha klart. CHILL. Jag ska stanna här över natten, så det blir väl att poppa lite popcorn och sitta framför tvn och mysa :>!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Hej! Hoppas du har en mysig fredagskväll:)

2011-02-18 @ 19:17:52
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: michaela

hihi va roligt att sitta och pyssla med såna gubbar :) fin blogg:)

2011-02-18 @ 19:45:18
URL: http://michaelamaja.devote.se

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0