Idag, då!

Tjolaho bloggen, såhär snygg var man idag då.
Dvs zombie-diva-tant. Och det är bra, eller?

Dagen började med bild, fast jag och Ida fick hjälp med matte istället. Jag fattar nu :') Jävla matte b.. För mycket begärd ;) tss.
Sen gick jag och Ida till lars kagg och började på vår skräckfilm (fråga inte) Sen väntade vi på psykologiläraren för att prata om varför hon är eeelak :( Men då gick brandlarmet innan vi träffade henne. skitläskigt. Men vi träffade henne sen. Efter detta hade vi svenska. Skoj. Soppa till lunch, brödet var slut :(. När en mattant kom med bröd sen rusade halva skolan och hämtade det. Alla var huliganer. Gamar. Måsar.
Sen hade vi samhällskunskap. Såg på demostration från olika synvinklar så man fattar hur media kan vinkla saker åt olika håll.

Sen hade vi matlagning. Jag, Ida och Lisa lagade piråger. De andra grupperna gjorde olika pajer och en grupp, utöver oss, gjorde också piråger. Sen bjöd vi runt i grupperna. SWEEET VAaAAA?
Snygga som fan typ.
Här äter dom. Assnygga.
Kolla vad fin våran föda blev :')!

Efter skolan har jag.. Ja vad har jag gjort? Sett två avsnitt av solsidan.. Inget annat. Skitkul ;).
Ska btw ladda upp en bild på två pappersfigurer jag skrev om igår ;)

Kommentarer
Postat av: melinda

åh vilka fina "lådor" haha.

2011-02-18 @ 16:09:50
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0