Godmorgon!

Inatt drömde jag skitläskiga drömmar. T.ex att jag var i en källare, utklädd som kräfta och la barn i kartonger :S!
Jag har jätteont i magen och vill inte till skolan, men då skulle alla mobbas och tro att jag är hemma för jag blivit bländad (jag var det en gång, och jag var faktiskt jätteyr), så jag går iallafall. Vi har ju trots allt bara två lektioner idag. Inatt ska jag för första gången på länge sova hos Johannes :)! Fast på madrass för att undvika att jag typ ger honom smärta ;o. Jag slutar 12.20 eller något, och så går inte nästa buss föräns 14:30 till köpingsvik. :S
Aja. Det löser sig vetu! Måste blogga igen sen idag. Ska skriva om min första kyss, tror jag att det blir.

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Tacktack! :) vad gör du idag då? :)

2011-02-16 @ 10:15:46
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jobbigt med läskiga drömmar!

2011-02-16 @ 12:04:34
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0