Dag tre, mina föräldrar.

Mina föräldrar är små underbara människor. De är väldigt sjuka och har ungefär samma humor som jag.
Min pappa
Min pappa ska alltid skämta elaka / tråkiga / jätteroliga skämt. Oftast de två som står först. Pappa ska alltid leka att han har cancer, är blind, är senil osv.. även typ cp med sånhär ljudbox där man snurrar på en grej så det låter. Han älskar fotboll och att laga mat. Ibland ignorerar han människor och ibland är han översocial och busig och bråkig. När min pappa sitter i en bil syns han knappt för han är så liten. Pappa skrattar som en vässla.
Min mamma
Min mamma är lite blyg med sin humor, men när den kommer fram är hon asrolig, typ likadan som jag och pappa. Hon fnittrar hela tiden och så skrattar hon jättefint, typ alla mina vänner påpekar hur underbart skratt hon har. Mamma brukar sitta i min säng när jag har mardrömmar och värma mjölk när jag inte kan sova. Mamma ger lättare upp med samvetet än pappa, typ om jag vill ha skjuts. Mamma och jag brukar ofta se på tv och film med varandra, men ibland blir hon bråkig och fångar mig i "mammafällan" och kittlar mig :(.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0