Dag tjugofem, en första

Mitt första möte med Ida
Min farbror uffe jobbade på Idas dagis. Idas mamma och Uffe träffade varandra där och flyttade sedan ihop. Ja var sju då och skulle följa med mamma och pappa och hjälpa till att packa upp. Först satt jag i en soffa med massa kattungar, men sen sa mamma och pappa att dom hade en dotter (Ida) så gick jag och kollade, hon satt och spelade tarzanspelet. Jag sov hos henne och vi spelade tarzan. Vi blev bästa vänner typ direkt och sov över och lekte 24/7. Vi satt alltid uppe och spelade kort och åt klementiner. En gång kräktes jag klementin på golvet och klev i det dagen efter.

Vi , två år efter första mötet............... Vi nu ;)


Mitt första möte med Johannes
Det var på rix fm festivalen. Vi hade snackat lite på msn, men aldrig i verkligheten. Eller jo telefon, men a. Han blev typ full och köpte massa saker till mig, tex en orange jävla gubbeboll. Han stötte jättemycket på mig och var jobbig. Fast hon tog hand om mig när ingen annan pratade med mig. Vi träffades igen några dagar senare och fikade och gick på stan. Typ. ;) Det var sommaren 2009.

Ett år efter första mötet...............På julafton för nån månad sen.

Mitt första möte med Ove.
Det var (såklart) första dagen i skolan. Jag mådde illa av honom och ville byta skola. Jag hatade allt tackvare honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag utseet dagens blogg !!!

kika in för att se om det just du som blev dagens blogg!!

är det du så grattis<3

Ha en fortsatt trevlig dag;)

2011-02-28 @ 11:18:31
URL: http://rabrobs.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; tack det samma :)

2011-02-28 @ 11:31:17
URL: http://linneawidmark.blogg.se/
Postat av: Lisa

stackars ove :-(

2011-03-02 @ 09:01:30
URL: http://lisart.devote.se

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0