Idag och igår

Hej bloggen. Legat efter med bloggnignen (ovanligt -.- ) så jag bloggar om både dagen och gårdagen.

Igår: Började med psykologi, började att se american history x. Efter detta det hade vi en pisslång håltimme på tre timmar, så jag och Ida gick hem till henne och lekte.



Som jag sa i filmen tog jag en ful bild på liptonuggla:



och jag sa även att jag gjorde en rolig film där oliver tar bort duplo från sig:



Jee. Sen hade vi klt och bild. Det var sköj som bomben. Sen gick jag till stan och uppgraderade mitt busskort, sen åkte jag hem till Johannes och Majsan. :').

Idag: Började med börje, ahahah. som vi då har i matte. Jag och IDa var coola. Sen hade jag engelska. Jag och Ida var coola där med. Vi skrev lite om highwayman. Sen hade vi lunch, där var jag och Ida coola. Efter det hade vi sääähmheeuulskuuunskaaoopp. Där var jag och ida coola som fan. Sen kom johannes och var cool. Sen slutade vi och mötte lisa. sen skildes vi och jag och johannes är hos mig nu och bajs io kjedshifsiuhn HJAG VILL INTE BLOGGA LÄNGRE :@ johannes ska sova hos mig <3. Godnatt.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0