På besök hos Johannes.

Hej bloggen! Idag vaknade jag upp med Johannes :) (ovanligt). Jag missade som sagt matteprovet, så vi skulle ta en senare buss, men den kom inte heller så vi tog en ÄNNU senare buss -.-! Men sen när jag kom fram visade det sig ändå att engelskan var inställd. :I. Så på denna långa håltimme satt jag, Lisa, Mathilda, Linnea, Ida och Sanna och diskuterade. Sedan försvann några, och några till osv tills det bara var jag, Ida och Sanna kvar. Sen for dom. Då redovisade jag om vänsterpartiet i samhällskunskapen :I Det gick inte så bra, jag kunde mycket och hade mycket åsikter, men jag var för nervös för att säga allt jag kunde ! :( Vi började 20 minuter tidigare och gick över med 10.

Sen följde jag med Johannes hem :D<3! Vi åt först, sen gjorde vi chokladpudding :'). Mycket delikat! *tuff*. Sedan såg vi på zombieland, den var överdriven som få, men den dög la i krig om man säger så :)!
Sen behövde jag redan åka hem :(. Jag har inget mer att skriva om :S! NOOOLIIIFERR DAAH. Hejdo

Kommentarer
Postat av: Cissi

jaa det tycker jag verkligen att du ska testa! :D

2010-09-21 @ 22:49:28
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Eda

Va? ^

|

2010-09-22 @ 16:17:16

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0