Lek med masker :(

Hej bloggen :)! Idag började dagen med att jag väntade på Ida vid ingången och var rädd :I. Men sen kom hon och jag slängde mig om lille busen. Sen började vi med psykologi. Vi började jobba med psykoanalys och det verkar som något skoj att jobba om :3! Efter det hade vi lång håltimme, tre timmar, så jag och Ida gick hem till henne och åt massa massa skit. :(
Vi lekte även med masker och katter.
Sen kom vi tillbaka och hade klt, fick inte veta något nytt, som vanligt, utom att det är skolfoto nästa onsdag!!! :O! Måste färga mitt hår tills dess så jag slipper ha morotshår, men det kommer ju gå av :I.
Efter detta hade vi bild. Jag sydde nästan klart min bok <3 Tekla var sjuk så det var läskigt ;<. Kanske inte men jo då.

Johannes följde med mig efter skolan :D Jag hade fått Marianne av hans föräldrar, så jävla snällt :D! <3
Vi spelade monopol (ovanligt) Och sen gick vi ut och gick en höstpromenad ;)! När vi kom hem beställde jag 3 par strumpbyxor;
Och nu chillar vi (H) Ye. Jag funderar även på att gå med i ung vänster inom snar framtid, men jag vet inte för alla vet ju hur jävla lat jag är :I!
Men nu skall vi kramas och lyssna på governor andy- oxfilé i frysen.

SÅ PUSS OCH HEEEEJ

Kommentarer
Postat av: Tekla

Jag har haft två av dom strumpbyxorna, haha

2010-09-21 @ 19:16:33
Postat av: Amanda

Vad fan :o oki! Jag visste bara om leoparderna :o

2010-09-21 @ 22:09:14
URL: http://uggleklo.blogg.se/

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0