En vanlig sjuk dag.

Hej bloggen, idag har jag valt att göra ett blogginlägg som beskriver min dag väldigt kortfattat och sen skriver jag lite mer avancerat nedanför den. :)
Dagen började med en väldigt märklig dröm. Jag drömde att jag och Johannes skulle köpa läsk på maxi, så var det lång kö, så vi sjöng typ forever young jättehögt -.-! Sen hysshade en kassörska ner oss. Men sen hörde vi att en tjock kines bakom oss fortsatte nynna och sen helt plötsligt började alla sjunga den.
När jag tänker efter var drömmen inte alls rolig, men WHAT EVAAAHHHH?
När jag kom till skolan var jag ensam så jag tog några egobilder (en tyyp)
Jag börjar bli jävligt skollack igen, men som tur är ha vi något bättre lärare än förra terminen, så det ska nog funka!
Jag och Ida flydde lite från matten, så mötte vi malin -.- Jag försökte gömma mig, men vi gick förbi iallafall. Så sa hon "ÄR NI TVÅ UTE OCH PARGÅR IGEN HIHIHIH?" :(
Jag och lite till (Mathilda, Ida, Lisa och Joakim) satt inne i en datorsal och helt plötsligt ringer Johannes mamma :S. Hon hade ringt fel. På högra bilden vevar Lisa.
Jag råkade skriva ut något random på skrivaren :S.
Sen var rasten typ slut och här är vi i väntan på engelska:
På engelskan typ kollade vi på tankar om highwayman, och kollade om vi höll med eller icke. Det var ju tändande o de. Sen kollade vi på EIDFOIOmjigFDNIGDN eller vad det hette, ett program om lite fotografer. Det var la sådär, det dög iaf. Joakim skrev "Magisk snövit Fråga mig" på mitt papper, jag tror jag grät..
På samhällskunskapen råkade jag härma John Mulak, så jävla stackars :S Stackars :S . Tänk om han gick hem och grät???? Jag, Ida, Linnea och Tekla gick till datorsal. När vi frågade om han kunde låsa upp sa han typ "gympa"
Sen kom Fanny och Linn. Ida spelade tetris på storskärm.
Sen for Ida och Linnea. Jag och Tekla visade mina videobloggar + Greven o de för Fanny och Linn. Jag tror dom uppskattade det. Jag typ välte min stol och trillade :'( :S. Dom skrattade. Jag grät :S chock. Jag ljög jag skrattade också.!

Efter skolan var jag med bråkstakejohannes. Vi spelade monopol. Han hamnade i fängelse 3 gånger och tvingade mig starta om .________. !!!!

HEEEJJJDÅÅÅ


FAAAAAAN!!!!!! JAG RÅKADE BITA SÖNDER MIN FAVORITSKJORTAS KNAPP !!!!!! JAG BOREDE DÖÖÖ!! VAAANFWENDJSKNFSNA Ö:@@@@@ ÅÅÅÅH :'( Åh det fanns en extraknapp här :')

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0