Sjuk... Igen :( !

Hej hallå bloggen, idag var jag sjuk :(. Skulle haft sovmorgon, men märkte att jag inte mådde alls bra så var tvungen att stanna hemma. Jag kände mig typ bländad, mina ögon fick inte riktigt fokus på något och jag kände mig helt yr :(. Min syster trodde inte på mig och bara skrattade, inte så konstigt kanske. Såg världens tråkigaste film i min ensamhet, den rekommenderar jg INTE! "Lemony Snicket´s berättelse om syskonen baudelaires olycksaliga liv"
Den hade väl sina bra stunder men.. Ah, 2 av 10 får den väl haha!

Efter mycket tråkigheter senare kom min lilla Johannes hem till mig♥. Bländningen var lite bättre, men jag hade fortfarande ont i huvudet :(. Vi gjorde typ.. Eh vad fan gjorde vi? :S Ingenting. JOOO just det! Vi kollade om resan till turkiet, vi tror att vi har bestämt oss nu! :)
Ligger i alanya, 1,2 km till centrum, 50 meter till kleopatrastranden, turkiets finaste strand. Det är fyrastjärnigt, med ingående frukost, ac och internet, men ändå för ett rimligt pris som vi kan ha råd med om vi sparar :). Vi åker en vecka, någon gång i augusti någon dag :). Vi ska ringa apollo och prata med dom typ imorgon och se hur mycket "förskottsbetalningen" är :) Grand okan heter hotellet :)!
Vi hittade ett ännu finare för ungefär samma pris, men där fick man tydligen inte ta med sig vatten på hotellet, och alla menyer och föreställningar var på tyska, haha :S!
Aja iallafall, sen spelade vi monopol.. HAN VANN IGEN :'(!
Sen behövde vi springa till bussen för jag hade kollat fel när den gick :)! båda blev helt slut efter att ha sprungit ca 50 meter, vi är i så jävla bra form.

Sista jag säger nu är; Tänkte jag skulle ändra hårfärg på min lilla "ikon" :)
Sådär ja, vad fint det blev! så jävla naturligt :') HOHOHOOH. Blond med lite oranga slingor.
PUSS OCH HEJ !!

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0