Svantekalas!

Hej bloggen :)! Idag vaknade jag upp tillsammans med Johannes <3. Jag hade sovmorgon, men inte han, så jag gick och la mig igen hihi!. När jag vaknade igen lagade jag någon konstig mat, fast den var ganska god och sen åkte jag till skolan där jag träffade min lilla busunge Ida <3. Först började vi med matte, jag och Ida ritade bara :(. Jag ritade en fin bild på mig själv, bredvid bilden jag tidigare ritat på kissie:



Sen hade vi skolval, jag röstade på vänsterpartiet om någon ville veta :) Efter detta hade vi engelska och fick reda på våra poäng på en diagnos och jag hade fått sämst av alla jag jämförde med :S Som tur var går inte detta på betyget, utan var bara för att visa hur engelska b är.
Efter det kunde jag ha slutat, för min grupp skulle redovisa efter grupp 1 på samhällskunskapen, men dom tog på sig hela lektionen :(!!!!!!!!
Justdet, jag hyvlade upp min hud med en penna aj aj aj :(


VILKET JÄVLA KÖTTSÅR :O

Sen gick jag och Sigrid och mötte Johannes och vandrade in till centralen, men vi kastade av henne på en buss. Sen åkte jag och Johannes till ljungbyholm och åt och fikade för att fira lilla Svante. :D
Titta så fin tårta vi åt!



Efterbliven :S

Och nu är vi tillbaka på öland och här ska jag sova hela helgen! :D

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0