Två sjukt skoj dagar och en sjuk på riktigt :(

Förlåt om jag slarvar med uppdateringen. Men idag är jag hemma och sjuk, så skriver om igår och i förrgår.

Tisdag: Vaknade brevid johannes hih, åkte till skolan, Fast jag minns inte om vi fick skjuts eller åkte bil :S
 Började med matte, hade en ny lärare som hette börje. Sen hade vi engelska och gjorde någon jävla svår diagnos -.- Sen hade vi samhällskunskap med typ söt lärare.se som inte kan svenska! :D.
Efter skolan gick jag, Ida och Sofia till funkaboskolan. Jag köpte 4 varm choklad och mådde illa sen.
När sofia farit iväg gick jag och Ída till henne för att senare se på dude where is my car?. :D

Onsdag: Började med psykologi. Det var faktiskt skoj, vi körde viskleken och lite sånt. :D Efter det hade vi bild och målade frukt med gåspennor, kol m.m. Sen hade vi engelska. Vi började jobba med johny cash - highwayman :D! skoj. Hade min pissfula mumintröja i skolan.
Efter detta hade vi kulturhistoria :) skoj.
Efter skolan lekte jag och sov över med min älskade johannes:D

Idag: ÄR JAG SJUK :@!


Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0