Lack dag :(

HEJ BLOGGEN -.- Idag har jag varit så jävla lack utan anledning, men det kommer vi till senare. Eller ej. Mmmmm.
Dagen började med att jag var ensam i skolan ._. så jag gick till Kristoffer/Christoffer och frågade om han kunde skriva ut lite bilder på mig och Johannes till mig, hihi. Det kunde han på fotoskrivaren hikhi <333 man fick egentligen inte skriva ut bilder till eget bruk där.
Sen mötte jag upp Ida och gick till psykologin. Det visade sig att jag fått ig på en uppgift där, antar att det av mycket annat fick mig lack. HAHAHAHAHAHHHAHA VÅR LÄRARE HADE EN STOR HÅRTUSS I ÖGAT SOM LÅG LINDAT RUNT DET :S DET SÅG TYP UT SÅHÄR:
Vi överdriver ej. Seriöst.

Sen hade vi bild, då var det brandövning. De säger alltid att vi ska skynda oss ut, men Anders typ pratade sakta och sen typ avslutade "och ta på er jackor, det är svinkallt" -.-
Söta och de. Sen hade vi bild. Jag var typ skitlack och bara satt och gjorde inget. Allt jag hann göra var att sudda ut en rubrik och försöka skriva en ny och sen sudda igen. Sedan gick jag till Ida. Vi köpte grejs (drycker. Varma)

Sen lunch. Jag lånade en samhällskunskapsbok och en drömtydarbok.

Sen engelska. Vi jobbade i datorsalen. Ida och Linus typ pratade "Schohear" med varandra ._.
Det gick la sådär hörrudu.

Sedan hade vi kulturhistoria. Jag gifte mig med Sigrid :')
Sen typ gömde Sigrid Ebba under sin shal och typ "Vart är ebba? har du sett ebba?" men jag fattade inte att ebba var där under -.- typ jävla. Någon konstnär hette btw typ gojja.

Sen gick jag och Ida till maxi. Jag köpte en nalle och två ramar. allt utom en ram var till Johannes.
Se vad fint det blev:
Det ska JOhannes få.
Nu spammar jag Skin - Ras cricket. Snart ska jag duscha, sen sova.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0