Paddling :D! Otursdag. Skitdag. Fast ändå skoj.

Hej bloggen. Idag skulle varken jag, Ida eller Sanna vara med på idrotten, så vi tänkte gå tillbaka till skolan. Men Sanna ville stanna lite och värma sig i omklädningsrummet, tur det, för Lisa och Mathilda kom inspringades ett tag efter och hämtade jackor och sa att vi skulle paddla :') Oohoohohohoho! Tetta vad glada jag och Ida blev (Sanna ville ej följa med):
Eh, plastic. Här kommer lite snygga bilder från paddlingen:
Söta. ALLTSÅ :S NU MÅSTE JAG VARA LACK!!! NÄR VI KOM FRAM HADE PETER (GYMPALÄRAREN) LÅST IN TILL KANOTERNA OCH BRYGGORNA, SÅ VI VAR INSTÄNGDA:
Ida försökte rymma men det gick inte.
Sen blev vi räddade av Mathilda och "?".
Det kändes ganska skönt. Ida och jag var frusna.
Lisa kom sen och letade efter sin plånbok som hon tappat ( hon hittade den aldrig :( ) De hade tydligen vält tackvare Joakim.
De är ugglor på bilden. När vi väl skulle gå hittade inte Mathilda sin cykel. Hon blev ledsen och letade i panik. Sen hittade Lisa den typ direkt i ett cykelställ typ 2 meter brevid HAHAHAHAHA.!!! HAHAH xD Stackars Mathilda.
Vi hann inte med kulturhistorian :/ Och sen vare lunch :) Sen åkte jag hem.
Nu har jag städat mitt rum jättefint och dammsugit och ska kanske torka golvet snart.
HEJDÅ

BTW jag råkade klippa mig i huden igår :(

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0