Bus och bråk

Hej bloggen. Dagen började med matte. Jag och Tekla ritade skitfula gubbar med vartannat sträck och skrev skitfula sagor och fula namn med varannan bokstav.
Sen engelska. Jag, Sanna och Ida satte oss i en datorsal och tramsade.
Sen lunch och sedan samhällskunskap. Vi fick några frågor att diskutera i grupp. Sedan ritade först jag och Julia "vikgubbar" och sedan joinade Sanna
FULA. Efter skolan gick jag, Sanna, Ida och Tekla till maxi. Sen var jag med Tekla.
Vi gjorde en ny shabulat-låt. Den går såhär:
Jag gick på stan så mitt ben trilla av
Jag tog en cykel av Jafar
Sen tog jag på min klackasko
Tryckte näsan mot en låtsasko
Stan stan förfan så mitt ben trilla av
Jag tog en mormor från ett barn
Sen slog jag ner en monkeyfist
Tyckte rumpan mot en ful nudist.
ÅH HU ÅH HU Å min sko är coool.
SLUT.
SEN BUSADE VI!
hejdå

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0