Slut på "festen" ;)

Godkväll. 
Nu har flickorna åkt hem ;)!
Vi hade riktigt trevligt tyckte jag allt :)!

Kvällen började med att Ida och Lisa dök upp straxt innan fem. Vi spelade lite guitarhero en stund, jag sög på trummor -.-


Sen kom Mathilda och då spelade vi lite "Piano piano". Sen gick vi upp och såg på den älsta Dracula, den var verkligen jättedålig. Verkligen. Typ det sämsta skit jag sett :(


Anledningen att folk ser så glada ut är att filmen inte satts på än här.

Lisa och jag målade läpparna svarta ;)


HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA! Världens fulaste bild jag och Ida tog!
Men iallafall, sen såg vi på "Kalle Anka" och "Den där Mary"

Mer bilder kan ni hitta på min facebook:
http://www.facebook.com/album.php?aid=257281&id=636416444&l=5a7c8ec6e6

(Obs, facebook som ni ser, så se till att logga in)

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0