Mysko.

Hej blogg. Denna... igår-idag, har varit så dålig och bra. Fast vissa saker bör inte nämnas, är för pinsamt, så det får vara. Jag började med att vakna hos Johannes. Vi åkte in till kalmar och jag hoppade av i Idas famn. Så jag och lilla Ida gick till maxi och köpte naturgodis och läsk ;). Sen kom vi hem och såg på.. EH JAG MINNS INTE? :S
Alltså måste fråga ida, vente litte. 13 snart 30 var det ja! Sen kollade jag, Ida och Felix på the new guy (igen) -.-. Och sen sov vi :D Jag sov emellan dom :)
Vi tog pissfula bilder. (se dom större )
Liksom idas under-          HAhahah jag?              Ida ser ut som en trädocka
ansikte?

Idag har jag och Ida ätit frukost, knäcke, pannkakor och äppelkaka. Och spelat minecraft.

Idas homokatter.
Vi gick till röda korset. Ida köpte ett spel som hette piano piano. Det var skojss ;)))) Hon köpte även en pokemonfilm.
Jag köpte pissfula grejer.
Den oranga är till Johannes.
Nu ska jag gå ut och gå lite, nöta dator *cool*och sedan läsa engelskabok. Sen blir det väl att sova. ciao.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, vadå pinsamt? kissade du på dej eller?

2012-03-14 @ 21:12:48

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0