Lack dag, men skoj ändå.

Dagen började med gympa, vi började med dansdatten, 2 jagade och när man blev dagen fick man ställa sig och dansa tills någon kom och dansade samma dans som en själv med en en stund, sen blev man fri. Sen delade vi alla i 4, så fick hälften ta fram egna redskap och de andra spela.. något annat. Så turades vi om. Sen hade vi avslappning med skitdålig musik som man inte kunde slappna av till. Sen hade vi kulturhistoria. Jag gjorde klart mitt kompendie om romantiken ;)!
På lunchrasten spelade vi massa jeopardy <3.
På formen gjorde jag klart lite skit och sen jeopardy.
Sen gick jag, Ida och Tekla och jobbade i ett eget klassrum. Det var skit.
Först fick jag gul färg över hela mig..
Jag råkade förstöra symaskinen -.-? Men Ida hjälpte mig att laga den.
Jag gjorde pissgrejer. Fast den i mitten blev fint tyckte jag. Den högra är sydd och den vänstra är bara piss.
Ida ritade en pissful gubbe som hon lämnade i klassrummet.
SEN BLEV DET BOXNING *Biff* och nu ska jag duscha.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0