Korv

Hej blogg.
Jag sammanfattar den tid av mitt liv jag kommer ihåg, som jag inte bloggat, efter jag bloggade senast.
Onsdag: Skoldagen minns jag inte. Efter skolan följde Johannes med mig hem. Sedan for vi till skolan, då jag skulle ha utvecklingssamtal, lät som ett adhd-barn när man fick höra av alla att jag pratar för mycket och stimmar. Lekte med Johannes i stan efteråt, allt var stängt. Vi köpte fika och dryck. Sedan for vi åt skilda vägar.

Torsdag: Denna skoldag minns jag inte heller. Eller jo, Mikaela eller något, från 9an var i klassen och hälsade på. Det var naajss bruschan. Vi hade sussiegullet idag. Det sög. <3.  Gick in till staden med Ida, Tekla och Johannes efter skolan. Sen for busungarna hem, och jag och Johannes gick på bio; "en galen natt", den var faktiskt jävligt rolig. :D

Fredag: På idrotten gick jag, Ida och Linn till mc donalds och sen tokiga ture ._. På datorkunskapen redovisade jag om tapetlisa för klassen. Efter skolan hade jag typ miljömöte med Tekla, Linnéa och Mathilda medans jag väntade på Tom. Sen gick jag och Tom till stan och åt på mc donalds och gick till tokiga ture. Jag är så jävla tjock <33. Sen for vi till mig och spelade mario och zelda. Vi sög.

Lördag:
For hem till Linnéa på filmkväll med henne, mig, Joakim, Ida, Mathilda, Tom och Lisa. Vi spelade buzz, såg på den tråååkiga miljöfilmen :(, gick till berga centrum och köpte skoj saker, typ barbapappasaker och studsbollar.. och föda. På vägen tillbaka lekte vi med min svarta handske.
Sedan såg vi på torkel i knipa.. Åh det var så länge sen <3. och sedan spelade vi buzz igen. Jag och Tom vann tillslut mot Joakim-laget. Jävligt trevlig kväll :)


Söndag:
Dator, koka gröt, dator, äta, dator, äta sockerkakssmet, dator. And thats my day.

Extremt sammanfattad och stel text.
Hei do

Kommentarer
Postat av: Lisa

älskling <3

2010-05-10 @ 18:46:43
URL: http://lisart.devote.se

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0