Hellluuu

Haj blogg. Igår var det då valborg, och den firades tillsammans med min busunge Ida och våra familjer, då lillskruttan fyllde år. Det började med mat och sedan begav jag och Ida oss till Maxi och köpte glass och root bear, som vi drack vid någon skruttig bänk typ vid mc donalds. Sen gick vi till brasan. Vi träffade steve och dylikt. Sen gick vi hem och fikade. Sen..  öh. Jag tror vi inte gjorde något mer än att se på this is england bakom kulisserna, och sedan sov (förutom att idas syster kom in och väckte oss och vägrade gå)

På morgonen såg vi this is england, åt tårta, spelade kort i någon timme och var nervösa.
Sen kom Lisa, Tekla, Linnéa, Mathilda och Joakim. Läskigt. Vi åt pizza, fikade och spelade retro. Sen for jag hem å de fortsatte umgås. Eller. Lisa, linnéa, joakim och ida.

Hemma gjorde jag inget.
Hejdå.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0