Huuj

Sovmorgon idag, sen klasstid. Lyssnade inte ett piss och var agressiv. Sen hade vi kulturhistoria och jag gjorde inte ett piss. Sen slutade vi. Jättenödvändig dag. Skulle lätt skippat skolan om jag kunde spola tillbaka tiden, men det kan jag ej... eller?
Efter skolan gick jag, Ida, Moa, Linnea, Tom och Tekla till skälby, fast Moa for direkt. Vi lekte och tjoho. Sen lämnades jag och Tom ensamma, så vi lekte och tjoho. Sen var alla hokus pokus hos linnea och spelade schack och sen hokus pokus var vi tillbaka på skälby och lekte :D!


och nu är jag så jävla förbannad tackvare en jävla fluga, som tidigare under dagen varit min vän. Men nu flyger den och sånt. Och jag har gult nagellack. Tack för mig.
Hejdå.

Kommentarer

Här kan du kommentera, vettu! ;)

Namn:
Komma ihåg lilla mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0